Komu i jak możemy pomóc?


Obowiązkiem Powiatowego Rzecznika Konsumentów i jego Biura jest pomaganie (tylko) konsumentom w sprawach ochrony praw konsumenckich. Zgodnie z art. 22(1) k.c. za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej (tj. umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumenci są słabszymi uczestnikami rynku od przedsiębiorców, dlatego wymagają odpowiedniej pomocy (patrz link: Informacje teleadresowe - zadania rzecznika i jego biura jako ustawowe sposoby pomocy oraz godziny urzędowania biura).
Mieszkańcy Powiatu mogą zgłaszać się do Biura Rzecznika Konsumentów:
  • telefonicznie,
  • e-mail,
  • osobiście w godzinach pracy Biura,
  • korespondencyjnie.
Informacja wytworzona przez:
Dariusz Kalemba
email: dariusz.kalemba@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 62 fax: 32 453 97 12
, w dniu:  30‑01‑2011 17:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Leszek Ignatowicz
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:324539987 fax: 324539712
, w dniu:  30‑01‑2011 17:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑02‑2012 12:10:19
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie