Komu i jak możemy pomóc?
Obowiązkiem Powiatowego Rzecznika Konsumentów i jego Biura jest pomaganie (tylko) konsumentom w sprawach ochrony praw konsumenckich. Zgodnie z art. 22(1) k.c. za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej (tj. umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumenci są słabszymi uczestnikami rynku od przedsiębiorców, dlatego wymagają odpowiedniej pomocy (patrz link: Informacje teleadresowe - zadania rzecznika i jego biura jako ustawowe sposoby pomocy oraz godziny urzędowania biura).
Mieszkańcy Powiatu mogą zgłaszać się do Biura Rzecznika Konsumentów:
Mieszkańcy Powiatu mogą zgłaszać się do Biura Rzecznika Konsumentów:
- telefonicznie,
- e-mail,
- osobiście w godzinach pracy Biura,
- korespondencyjnie.
Informacja wytworzona przez:
Dariusz Kalemba
email: dariusz.kalemba@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 62 fax: 32 453 97 12 , w dniu: 30‑01‑2011 17:46:00
email: dariusz.kalemba@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 62 fax: 32 453 97 12 , w dniu: 30‑01‑2011 17:46:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Leszek Ignatowicz
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:324539987 fax: 324539712 , w dniu: 30‑01‑2011 17:46:00
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:324539987 fax: 324539712 , w dniu: 30‑01‑2011 17:46:00
Data ostatniej aktualizacji:
07‑02‑2012 12:10:19
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|